Opiekun Klienta/ Specjalista ds. Planowania Finansów


Oferta pracy dodana przez: Karolina Kopacz Rekrutacja, w kategorii: Bankowość

Opiekun Klienta/ Specjalista ds. Planowania Finansów


To ogłoszenie może być już nieaktualne.

Oferta pracy dodana przez: Karolina Kopacz Rekrutacja, w dniu: 2018-03-14


Pełna treść ogłoszenia:


Jesteśmy biurem sprzedaży związanym z międzynarodową organizacją finansowo-ubezpieczeniową. Nasz zespół zrzesza najbardziej skutecznych managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży oraz doradców, na koncie których jest wiele sukcesów. Nasi wyjątkowi ludzie, najwyższe standardy oraz szeroka oferta produktowa, dopasowana do potrzeb różnych klientów, czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
OPIEKUN KLIENTA
oraz
KIEROWNIK ZESPOŁU
Co nas wyróżnia na tle konkurencji:
- stabilność zatrudnienia, w oparciu o umowę bezpośrednio z Firmą (bez żadnych pośredniczących we współpracy spółek);
- wysokie i stabilne wynagrodzenie przelewane systematycznie na konto – zawsze na czas
- atrakcyjny, przejrzysty i niezmienny system wynagrodzeń;
- 2 letni program wspierający każdego nowego pracownika, gwarantujący określone wynagrodzenie, z możliwością wydłużenia do 6 lat wraz z rozwojem ścieżki kariery;
- niezmienność ustalonych warunków współpracy zapisanych w umowie;
- duże wsparcie w budowaniu portfela Klientów w postaci leadów;
- po pozytywnym okresie wdrożenia możliwość zwiększenia dochodów pasywnych dzięki udostępnieniu posiadanego już w Firmie portfela Klientów;
- najszersza na rynku oferta produktowa wraz z możliwością elastycznego dostosowania jej do Klienta;
Ponadto gwarantujemy:
- profesjonalny i kompleksowy program wdrożenia do pracy;
- wsparcie szkoleniowe i mentoring osób z wieloletnim doświadczeniem w branży na każdym etapie pracy;
- wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia umożliwiające rozwój osobisty i zawodowy;
- zabezpieczenie na lata, dzięki budowaniu dochodu pasywnego;
- dodatkowe benefity (karta multisport, program emerytalny, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna);
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego
- praktycznej znajomości technik sprzedaży oraz skuteczności potwierdzonej wynikami;
- wysoko rozwiniętych umiejętności planowania i zarządzania czasem;
- łatwości i swobody w nawiązywaniu kontaktów oraz komunikowaniu się (skutecznego słuchania i mówienia)
- przedsiębiorczości ;
- orientacji na realizację celów;
- w zależności od stanowiska, na które następuje aplikacja doświadczenia w kierowaniu zespołem oraz znajomości branży i niezbędnego doświadczenia;
Zadania:
- prowadzenie kalendarza spotkań;
- spotkania z Klientami mające na celu edukację ich z dostępnych rozwiązań, w dalszym etapie również sprzedaż produktów
- konfigurowanie najlepszych rozwiązań dla Klienta;
- sporządzanie dokumentacji oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem;
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
- stałe rozszerzanie swojej wiedzy i podnoszenie umiejętności;
- w przypadku aplikacji na stanowisko Kierownicze wsparcie merytoryczne i operacyjne przedstawicieli na każdym etapie pracy, realizacja wyznaczonych celów poprzez odpowiednie zarządzanie, budowanie i kreowanie zespołu.


Dodatkowe informacje:


Miejsce pracy: Krosno, Mielec, Przemyśl, Sanok, Dębica, Krosno, Jasło. Możliwa praca zdalna!

Wynagrodzenie: 3000-6000

Wymiar czasowy pracy: Pełny etat

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę


Kontakt w sprawie oferty pracy:


Wyślij wiadomość

Oferta pracy dodana na portalu: UsługiRzeszów.pl


To Twoje ogłoszenie? - Edytuj treść oferty


Pozostałe oferty pracy od: Karolina Kopacz Rekrutacja